donderdag 9 september 2021

Week 36 bij 52 WTC.

 

Week 36 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
We hebben vandaag de uitslag van de uitdaging van de swingkaartjes van vorige week:
Top 3:
1. Marjolein (16)
2. Hetty ( 20)
3. Trudy (7)
Dames allemaal van harte gefeliciteerd! 
Het was een moeilijke opdracht en toch nog zoveel deelnames. Super!

En dan heb ik vandaag  een ouder modelletje gebruikt waarbij je een beetje diepte krijgt.
Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en hier het mooie papier van Joy opgedaan.


Bovenaan de kerstman die over de bossen vliegt.


Onderaan een paar uiltjes en een egeltje op de grond. Verder niet veel aan toegevoegd omdat dit zulk leuk papier is. Ik vind het zonde om te overplakken.


Niet een heel spectaculair kaartje vind ik zelf, maar hij is wel leuk in het echt. 
Aan de achterkant kan je nog een tekst schrijven.
Dit is mijn kaartje voor deze week. 
Bij 52 WTC zien jullie de voorbeelden van Colien en Suzan.
Ik hoop dat jullie allemaal weer trouw mee doe, ik kom zeker even langs vandaag.
Voor nu wens ik jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.



16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Marijke , met diepte en leuke santa erop , fijne dag aan het weer zal het niet liggen .
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier verstop ik ook niet graag, dan voeg ik zelf ook weinig toen aan een kaart, want dat is zonde.
    Wat een leuk model, de Kerstman lijkt echt te zweven.
    Misschien vind je het niet zo spectaculair omdat je er weinig aan toegevoegd hebt? Dat gevoel heb ik ook meestal bij zijn soort kaart, maar ik vind het een hele leuke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n mooi dessinpapier is het soms wat zoeken vind ik, maar zou zonde zijn om teveel te verstoppen...
    Mooi met die santastans bovenaan. Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp leuk het kerstman met slee stansje bovenaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft een mooi modelletje, leuk design papier. De kerstman met zijn rendieren zweven er mooi boven langs.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart mooi je kerstman met rendieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vouwkaart heb je gemaakt
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie kerstkaart Marijke, echt leuk met dat open gedeelte. Een plaatje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Marijke!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model is dit, je hebt mooi papier en stansen gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe kaart. Toppie!!
    I love this card
    grtjs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart is het. Heel gaaf model.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Marijke...mooi model ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kerstkaart Marijke.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk Marijke, met die springende rendieren boven aan je kaart! Mooi model.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen