vrijdag 14 januari 2011

Een windlicht voor een jarige

Op verzoek heb ik nog een windlicht gemaakt voor iemand die van de kleur bordeaux rood houdt.

Een tijdje geleden hebben we (met zijn 3en) de restpartij papier opgekocht uit de oude winkel van Doe@ding. Nou ik kan niet meer zeggen dat de kleur er niet bij zit, want het is me een partij. Dus bordeaux ook. De bloemen heb ik uitgeknipt en omgekruld door de puntjes nat te maken. Ik vind het effect erg leuk. Verder veel vinders uitgestanst en perls en hotstones. Ik vind hem helemaal goed. En jullie??
Groetjes Marijke.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,

    Jij komt geen papier tekort dus, hihi.
    En wat heb je dit mooi gemaakt ség!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal goed gelukt hoor maar waar blijft nu je bij passende kaart??

    Knuffel Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit heb je prachtig gemaakt Marijke. Helemaal top!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je mooie windlicht en bijpassende kaart.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen