woensdag 2 februari 2011

Sunny day??

Deze kaart is gemaakt voor een challenge van "Cute Card Thursday" en is ingekleurd met mijn potloden. Nu heb ik twee weken een airbrush op de kop kunnen tikken en daar een kop bijgekocht voor de copics en heb nu geprobeerd wat te airbrushen. Maar dat valt echt nog niet mee. Is een kwestie van oefenen zegt Wenda. Nou dat ga ik dan maar doen. Heb hierbij de bloemetjes gedaan en het kaartje met de spreuk.
Ik vind het een leuk plaatje, vooral de muis die zijn eigen staart staat uit te wringen.
De regendruppels en de ogen heb ik aangetipt met een speciale coat.
Ik vind hem leuk en jullie??
Groetjes Marijke.

6 opmerkingen:

  1. Leuk??? de kaart is prachtig !!!, wat een schattig stempeltje en mooi ingekleurd. Past goed bij het weer van nu alleen is de kaart vrolijker door het mooie papier en de leuke tekst.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the cute little mouse on your pretty card. thanks for joining us at CCT this week.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,

    Hihi, wat een leuke stempel en toffe kaart ermee gemaakt !

    grpetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi en lief kaartje Marijke! Ja dat airbrushen heb ik eens op een workshop gedaan en het is inderdaad niet eenvoudig. Ik denk dat dat ook weer een kwestie van veel oefenen is.
    Fijne avond!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,

    Leuk, dat detail van dat muisje, mooi gemaakt. Erg leuke kaart, mooi gekleurd en met wat glitter regen er bij, helemaal super!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke afbeelding die twee zo onder de paraplu.

    Ik heb straks wat voor je klaar staan op mijn blog.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen