dinsdag 1 maart 2011

HOERA EEN VERJAARDAGSCANDY !!!!!


Ik ben 16 april jarig en wil ook een candy weggeven.
Maar....  niets voor niets natuurlijk, want ik zou het leuk vinden als ik met mijn verjaardag minimaal 50 volgers heb en dat ik een heleboel kaartjes krijg voor mijn verjaardag natuurlijk.
Als dit allemaal lukt geeft ik 50 prachtige vellen papier weg om kaarten te maken of te scrappen, want ze zijn zo groot dat je er zeker wel 4 kaarten van kunt maken, plus dat de meeste ook dubbelzijdig zijn waarvan de kleuren goed bijelkaar passen. Dus reken maar uit 4 x 50 vel is ruim 200 kaarten!!!
Wat moet je doen om de candy te winnen:
1e wordt volger van mijn blog en laat een berichtje achter onder dit bericht, als je al volger bent laat dan ook even een berichtje achter en zend een email voor mijn adres.
2e zend een email naar : s.zegers2@upcmail.nl en jullie krijgen mijn adres om een kaartje naar toe te zenden.
3e zet deze candy op je blog en laat andere bloghoppers weten van de candy.
4e maak een kaartje en stuur deze naar mijn huisadres.
Onder de ingezonden kaarten ga ik na 16 april de candy verloten en als er meer dan 50 volgers zijn zal ik er nog een extra candy bijdoen van allemaal stempelafdrukjes.
Nou ik hoop dat er heel wat reacties zullen komen en dat ik veel stempelafdrukjes moet maken.
Groetjes Marijke.


1 opmerking:

  1. Hoi Marijke!

    Wat een gave candy ga je weggeven! Ik volg je natuurlijk al een tijdje maar ik wil zeker een gokje wagen hoor. Ik zet jouw candy op mijn blog.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen