donderdag 12 mei 2011

Zeg het met bloemen

Ik heb eindelijk een challengeblog gevonden van de Hanglar en stanglarstempels en daar doe ik dan met deze kaart voor het eerst aan mee. De opdracht was veel bloemen,2 soorten papier en kant/lint, nou dat is aardig gelukt dacht ik zo.
Ik heb weer gekleurd met de copics en verder veel bloemen samengevoegd van diverse bloemen. Het lint is niet echt kant maar een lint met stukjes dikker draad, ik vond het wel heel apart. 
Ik vind hem erg leuk en jullie?
Bedankt voor jullie bezoekje en ik vind het reuze leuk als julle een berichtje achter laten, dat geeft je weer zin om verder te gaan.
Groetjes Marijke.







5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en bloemrijk kaartje!! Succes met de challenges.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Marijke !
    Voor mij mag je winnen hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is leuk gemaakt ! mooi al die bloemen, leuke kleurencombo
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marijke,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a pretty card i love the image you have chosen and the papers and flowers match perfectly ,thank you for joining us at lovely hAnglar only challenge this week
    hugs sara (GDT) x x x

    BeantwoordenVerwijderen