woensdag 28 september 2011

En nog eentje dan!!!

Hier nog een kerstkaartje. Maar dan eentje met een plaatje van Sweet Pea. Het is een plaatje met en kerkraam erachter die ik met crackelee heb bewerkt (schrijf je dat zo) Verder met veel glitter bewerkt en afgewerkt met wat bloemen en sneeuwvlokken. De kaart doet mee met de challenge van "Christmas Inspiration". Geen echte kerstkleuren maar ik vind dit kleur blauw zo mooi bij een winterkaart passen, jullie niet?
Ik vind hem mooi en jullie?
Bedankt voor jullie bezoekje en ik kom weer gauw bij jullie kijken hoor.
Challenge: Christmas Inspiration: challenge 33-thema is candles
Groetjes Marijke.


5 opmerkingen:

  1. Thanks for joinin our challenge at Christmas Inspirations. Just don't forget to place a back link to us to be elegible to the prize. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Marijke met een heel mooie afbeelding !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wederom een schitterende kerst kaart Marijke, volgens mij ben jij al klaar met je kerst kaarten dit jaar.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart! Prachtige afbeelding ook!

    Groetjes,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen