maandag 2 januari 2012

Shy van Mo Manning

Hier nog een plaatje van Mo Mannings digi's. Ik vind ook deze geweldig. Die bloemen en die laarsjes. Ik heb geprobeerd de plooien goed uit te laten komen bij het inkleuren. Natuurlijk weer gekleurd met de copics, diverse papieren op elkaar en een labeltje van Magnolia ertussen. Ik vind hem leuk. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vind het super dat ik er nieuwe volgers bij hebt en ik hoop dat jullie mijn werkjes kunnen waarderen. Geef gerust jullie commentaar, vind ik erg leuk om te lezen.
Groetjes Marijke.















7 opmerkingen:

  1. hoi marijke, wat een leuk plaatje ! heel erg kleurrijk, mooi gedaan....
    Marijke, kan het zijn dat je je foto hebt verwijderd bij volgers bij mij ? of doet blogger weer raar... je bent de tweede. Heb gezien dat je nog wel volger bent, maar op mijn pagina ben je verdwenen.. laat je iets weten aub ?
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ingekleurd! Ik ben toch ook wel een beetje fan van die afdrukjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suoer kaartje weer Marijke.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marijke
    wat een leuke kaart met een schatje van een digi dus 200% geslaagd!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja hoor, marijke, in orde nu... wist niet of je het zelf wist. alleen de foto was weg, maar in je eigen lijst van 'mijn gevolgde blogs' stond ik er nog wel bij, dus vond ik het al een beetje raar =)
    blij dat het nu weer is recht gezet. je moet natuurlijk geen volger te worden / blijven als je zelf niet wil he ?! =)
    toch bedankt,
    nog een fijne (winderige) dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje hoor!
    Lekker vrolijk van kleur.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig kaartje Marijke!! Heel leuk met dat stempeltje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen