zaterdag 18 februari 2012

Hoera Lambert 65!!

Deze kaart is gemaakt voor een kennis van ons die dit weekeinde 65 jaar wordt. Een moeilijke opdracht vind ik altijd voor een man een kaart maken, alhoewel een Kenny K. girl altijd leuk is. Maar in dit geval heb ik een mannetje van Kenny K. genomen want daar gaat zijn voorkeur naar uit (ahum) Ik weet zelf niet of ik hem echt gelukt vind, maar ik moest hem weg sturen anders was ik te laat. Hopelijk vinden jullie hem wel aardig???
Ik hoor het graag. Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


5 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    vind je kaart erg vrolijk van kleur en toch stoer voor een 65-jarige!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een echte waauw kaart ! hopelijk voelt ie zich even fit als je afdrukje ! =)
    grtjs, en nog een fijne verjaardag
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart toch en die mannen blijven toch altijd kinderen dus vind het wel een heel toepasselijk plaatje.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke
    Een erg mooi kaartje, leuke kleuren en een erg mooi idee op deze manier.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen