dinsdag 21 augustus 2012

Let it snow met Sureya

Met die warme dagen ben ik bezig geweest met kerstkaarten maken.
 En ik moet zeggen dat koelde wel een beetje af hoor!!
Met sneeuw bezig zijn terwijl het buiten 35 graden is. Heel bizar!!
Maar ik vind sommige plaatjes van Sureya lenen zich daar zo goed voor. Zo ook deze. Weet even niet meer de naam van het plaatje maar ik heb het ingekleurd met de copics en de bontrandjes heb ik aangestipt met stickles. Een glitterster en diverse papiertjes over elkaar heen.
Ik vind hem weer leuk en ik hoop jullie ook.
Bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter, vind ik zo leuk om te lezen.
Groetjes Marijke.



3 opmerkingen:

  1. een lekker stoere kerstkaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    je kaart ziet er prachtig uit met al die ijzige details:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om met warme dagen "coole"kerstkaartjes te maken. Een hiippe dame heb je gebruikt!!

    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen