woensdag 28 november 2012

Nog maar een kerstkaart!!

En natuurlijk hier nog een kerstkaart.Op dit moment kan ik even helemaal niet knutselen want mijn man is de zolder van een nieuw plafond aan het voorzien en de kamer wordt ook gelijk gesausd en opgeknapt. en toevallig is dat wel mijn kamer. Dus de kaarten staan allemaal in gepland. Ik kan helaas even geen commentaar geven op jullie blogje maar dat komt hopelijk wel weer gauw. Deze kaart heb ik nog gemaakt met een stempel van het "Me to You" beertje. Veel geel en bruin gebruikt.Heel druk papier maar dat vind ik dan wel weer wat hebben. Wat druppels in de hoek. Een simpele kaart maar ik vind hem wel leuk. Bedankt voor jullie bezoekje en tot gauw maar weer.
Marijke.


8 opmerkingen:

  1. Wat ee schitterende kaart Marijke, prachtig met de ster boven dat beertje, echt een toppertje weer. Succes met de verbouwing.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je gemaakt en succes met de verbouwing.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke
    Een erg leuke kaart en prachtig met die warme kleuren,denk dat je blij zal zijn als je mannetje klaar is met het opknappen,haha
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en succes met het opknappen van de zolder.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Marijke !!
    Succes met het opknappen :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Marijke, leuk met dat geel!
    Succes met het opknappen en een fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marijke via de familie Snowman heb ik je op blog gevonden en ben meteen bij je volgertjes gaan staan.
    Hier zit toch wel wat tussen dat ik nog niet eerder gezien heb.
    Mooie kaarten maak je hoor.
    Ook dit met het beertje is fantastisch.
    Knap gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen