donderdag 17 januari 2013

Dutch Dare Card Challenge donderdag!!!



Het is weer donderdag, jonge, jonge wat gaat de tijd toch snel. 
Het is weer tijd voor een Challenge bij Dutch Dare Card Challenge. 
Onze sponsor deze week is de Digi Tuin
Het zijn leuke fairy digi's, ga eens kijken en klik op de link en als je ze leuk vind doe dan gezellig mee.  
Het thema is deze week Buttons, buttons en buttons. dus dames Knopen deze week.
Nou ben ik niet zo goed in knopen verwerken op een kaart maar ik heb mijn best gedaan al zeg ik het zelf.  
De digi is Shaylee en ingekleurd met de copics. Papier van Bo Bunny en verder een hart uitgestanst met een tekst. De echte knoopjes heb ik gedaan op de bloem en het hart. Maar... ik heb ook een stempel met een knoop en heb deze gedaan naast het afdrukje en ook nog wat knopen uitgestanst en ook opgeplakt. Nou...., ik vind het helemaal goed met die knopen. Hopelijk jullie ook?
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer maar weer,
Marijke.





  


9 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    een leuke vrolijke kaart en dat knopenpapier past er perfect bij
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk al die knoopjes! Echt een vrolijk kaartje, heel mooi gedaan Marijke.

    Lieve groeten,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marijke leuk met de knoopjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, fris kaartje! Heel leuk gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou knoopjes genoeg op je kaart. Vind de gestempelde knopen erg leuk!! Prachtig kaartje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt Marijke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute Marijke!! Great job with the buttons!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat top dat je zoveel verschilende knopen hebt gebruikt op je kaart met stansen, stempelen en echte knoopjes. Het is echt een leukje geworden :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen