zaterdag 30 maart 2013

With All my heart !!

Vandaag weer een Magnolia stempeltje.
Deze heb ik gekregen van een lieve Hyve vriendin en ik vind hem erg leuk. Ik heb de stempel gekleurd met mijn copics en een lekker paarse kaart van gemaakt. Er zitten verschillende layers achter de stempel en een uitgestanst hart. Verder een mooi fluwelen lint van diep paars en een tekst met een speldje.Ik had een zin om andere bloemen te gebruiken en heb mijn glitterbloemetjes tevoorschijn gehaald en daar een pinnetje door gestoken. Verder een maskertje. Deze heb ik van de Action en ik vind ze erg leuk. Ik hoop dat jullie hem ook geslaagd vinden??
Ik wel hoor.
Bij deze wil ik jullie een fijne Paasdagen wensen en hopelijk een beetje zon erbij.
Ik ga 2e paasdag lekker mijn oude rommel verkopen op de rommelbeurs in de Ahoy.
Misschien kan ik wat extra geld verdienen om mee te nemen naar de stempelbeurs in Zeist.
Altijd meegenomen toch?
Groetjes en tot ziens maar weer,
Marijke.



10 opmerkingen:

  1. Vind paarse kaarten altijd al schitterend en deze is erg mooi,word ik altijd zo blij van.Fijne Paasdagen en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marijke, ik vind het een plaatje geworden, hij is prachtig in deze kleuren.
    Hoop dat je tweede paasdag veel zal verkopen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel erg mooi geworden Marijke....leuk in die kleurtjes
    en een goede verkoop de 2e paasdag....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer mooi Marijke,veel succes op de rommelmarkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met leuke kleuren!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marijke,
    Een schitterend kaartje! Ik hoop dat je verkoop vandaag goed is gegaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje, En had je succes op de rommelbeurs. Zal wel druk zijn geweest. Iedereen vlucht naar binnen met dit weer.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen