zondag 28 juli 2013

Een hele fijne dag.

Hier nog een kaart met een mooie digi van Sherri Baldy met het mooie Chinese ( of Japanse) meisje.
Ik had nog mooi papier van Pinkpaislee met bloesem erop en dat vond ik nu precies goed voor dit plaatje.
Nu zag ik bij de Dutch Besties dat de eerste challenge nog loopt tot deze week, dus ik dacht snel op mijn blogje zetten en meedoen.
Heb ook nog even bij de Amerikaanse site gekeken van de Besties en daar was de opdracht van de challenge veel bloemen gebruiken, nou ook dat zit erop dus ook maar meedoen.
Ik heb de digi gekleurd met de copics en maar 1 soort papier gebruikt want het was dubbelzijdig en aan de andere kant zit mooi antraciet grijs dus heb ik daar de rand van gedaan.
Al met al vond ik dat je maar weinig terug ziet van het papier dus heb ik aan de binnenkant ook hetzelfde papier nog een keertje gebruikt.
Verder veel bloemen en op de digi heb ik nog een randje gestempeld met een sponsje en een malletje.
Ook nog een kantje met een strikje en een kwastje, die vond ik ook nog.
Ik vind hem mooi geworden en jullie??

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
My Besties Amerika: gebruik veel bloemen
My Besties Dutch girls : Alles mag
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijn weekeind nog,
Groetjes Marijke.




5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart. Net op tijd.... bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    DT Dutch Besties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, net op tijd, en wat is die prachtig geworden, een plaatje.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, wat een ontzettend lieve en leuke kaart is dit geworden, leuk he die Besties!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is ie leuk geworden! heel erg geslaagd,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,

    dat is op het nippertje zeg!
    Wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt, prachtig met leuke details.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge
    van My Besties Dutch Girls,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen