vrijdag 21 februari 2014

Nog zo'n heldhaftig mannetje.

Ik heb nog een kaart gemaakt met deze leuke digi, maar dan zit er een hondje bij.
Het is weer een digi van de "underwear hero" van A Random Fan Digital Stamps. Deze keer heb ik ingekleurd met mijn copics en de achtergrond bewerkt met een sjabloon.
Verder diverse papiertjes erachter en vlaggetjes in de hoeken.
 Ach een gezellig kinderkaartje toch?
Heb nog geen tekst, maar dat komt wel als ik weet aan wie ik deze ga sturen.
Jullie kunnen nog steeds mee doen met de challenge van de Two sisters die de hele maand het thema hebben "embossing".
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer.
Marijke.





3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Marijke...en een grappige digi die je prachtig ingekleurd hebt....

    Groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk en mooi kaartje Marijke, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoer kereltje ! mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen