woensdag 26 maart 2014

Kleuren combinatie blauw /grijs

Wat vliegt de tijd, alweer een maand voorbij en alweer de laatste woensdag van de maand.
We hebben weer de kleurencombinatie bij Martina. Deze keer de kleurencombi blauw/grijs.
Ik moet zeggen dat het bij mij meer blauw dan grijs is geworden, maar goed. Ik heb eens een ander soort kaart gemaakt dan anders, had ik eens zin in.
Ik heb allemaal bloemen uitgestanst en deze geplakt op een grijs papier met houtprint. Verder wat vlinders erbij, een touwtje en een lintje met een tekst.
Deze tekst vind ik zo mooi: "life is a breeze". Het leven kan in een zucht voorbij zijn.
Dat ervaar ik de laatste tijd toch wel om me heen. Doordat je zelf wat ouder wordt vallen er ook steeds meer mensen om je heen weg. Dus een condoleance kaartje.
Ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben. Kom in de loop van de middag/avond bij jullie langs om te kijken.
Voor nu alvast bedankt voor jullie bezoekje en kijk vooral bij al de deelnemers want iedereen heeft zijn best gedaan om van deze uitdaging een mooie kaart van te maken.
Groetjes Marijke.



16 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kaart geworden, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    nou dit is echt een erg mooie kaart geworden en gaaf met die tekst erbij
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje is het zeg, en o zo mooi ook om als condoleance kaartje te gebruiken. Geweldig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stijlvolle kaart, mooie combi van de bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,
    Echt schitterend, wat komen de blauwe bloemen mooi uit tegen de grijze achtergrond, mooi gedaan, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig kaartje is het weer geworden! erg mooi hoor
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtige kaart, de kleuren komen heel goed uit !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart! Ik moet die stans ook maar is uit de kast halen want hij is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje. De verschillende tinten blauw zijn echt prachtig. Hopelijk heb je dit soort kaartje niet al te vaak nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marijke,

    Wat een schitterende kaart en dat kleur verloop geweldig.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Marijke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh wat een supermooi kaartje! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastisch gedaan echt een super mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeer leuk geworden de bloemen vind ik super leuk.
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje zeker met die blauwe bloemen.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Marijke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen