zondag 10 augustus 2014

2e kerstkaart.

Hier dan mijn tweede kerstkaart.
Het gaat lekker met de kerstkaarten en ik heb er al een stuk of wat, dus voorlopig kan ik jullie er nog laten zien!!
Ik had al een hele tijd geleden eens een paar stansjes gekregen van de herten van Tim Holz.
En ze zijn natuurlijk prachtig voor de kerstkaarten.
Deze kaart heb ik beplakt met diverse papieren en daar over heen een lint met Merry Christmas.
De hoeken met een mooie hoekstans van Marianne geloof ik??
Ik ben daar zo slecht in, ik haal de stansen uit het papier en stop ze in mijn map, dus heel veel later weet ik nooit meer van wie die stansen zijn. Maar goed, daar dan weer een kerstster op en een stukje van een kerst takje.
Verder nog een paar houten sterren en wat glitter en klaar is de kaart.
Het hert heb ik er iets boven geplakt met 3d plakkertjes.

Deze kaart laat ik maar weer eens meedoen met een paar challenges:
Christmasblog challenge Winter wonderland met: anything goes http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/
Crafthazelnutchristmaschallenge met: bont/herten en veren/vogels  http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.nl/
Christmascardchallenge: een kleurencombi. http://christmascardchallenges.blogspot.nl/

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest en hopelijk tot de volgende keer,
Marijke.




10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstkaartje Marijke, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Marijke ...het is inderdaad een hele leuke stans van Rudolph...mooi paier en de kerstroosjes zijn ook een super leuk detail...ik ben zeker benieuwd naar de rest...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Marijke! Ik zou je voorbeeld moeten volgen want elk jaar opnieuw moet ik me haasten om mijn kerstkaarten klaar te krijgen.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kerst kleurtjes ! Ook het hertje vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for joining us for this week challenge at Christmas Card Challenges!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges! Karen N (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. such a lovely card, love the deer!! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely card - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen