donderdag 9 oktober 2014

Een bloemetje voor jou!!

Hier weer een kaartje met een digi van Mo Manning.
Ik blijf nog even met deze plaatjes bezig want ik vind ze zo lekker kleuren.
Deze kaart heb ik voor de verandering weer eens met mijn Derwent kleurpotloden gekleurd.
Dat is wel weer wennen hoor want de kleuren zijn wat flauw vind ik altijd en dan ben ik geneigd om er met diverse kleurtinten over heen te gaan.
Ik heb er niet zo heel veel poespas bij gedaan want het plaatje is vrij groot en dan wordt het al gauw te druk. Er zitten verschillende laagjes kleur papier op elkaar en een stans van een hart achter de digi, een paar bloemen met een strik en wat tekst. dat is het eigenlijk wel.
Een lief plaatje en weer een kaartje klaar. Komt goed uit want de tijd van veel verjaardagen gaan weer komen dus en voorraadje is nooit weg.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gemaakt Marijke.
    Een mooi, lief stempeltje ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Marijke,

    Ik vind het een heel mooi kaartje ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuke kaart Marijke..

    BeantwoordenVerwijderen