zondag 22 februari 2015

Word snel weer beter!!

Ik zit op dit moment met heel veel zieken in mijn omgeving.
En dan niet zomaar een griepje maar meer ernstige dingen.
Maar ik heb helemaal geen reservekaarten met beterschap erop of zo, dus maar eens aan de maak gegaan.
Ik heb een plaatje van Pinterest geplukt met een digi van Hanglar-Stanglar en deze gekleurd met de copics.
Verder diverse paarse papiertjes gebruikt en een stans waar twee randen aan zitten. Eentje heb ik boven gebruikt en de ander beneden. Onder de tekst heb ik nog een glitter papier geplakt en een bloementoefje met een strikje aan de andere kant.
Verder wat bloemetjes tussen de bloemen van de stans gedaan en wat steentjes bij de tekst.
Ik vind dit wel een echt beterschapskaartje geworden toch?
Ik zie dat er een paar nieuwe volgers zijn bijgekomen, heel hartelijk welkom allemaal en hopelijk kunnen we elkaar een beetje inspireren.
Bedankt voor jullie bezoekje en
Groetjes Marijke.




4 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Marijke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje om snel beter van te worden !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief beterschapskaartje Marijke....altijd gemakkelijk om er wat op voorraad te hebben hé

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke,
    dit is echt een leukerd, wat een mooie digi, de kleuren van je kaartje zijn prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen