zondag 15 maart 2015

Beterschap!!


Een beterschapkaartje deze keer. 
Er zijn op dit moment heel veel ernstige zieken om ons heen, dus ik ben snel wat beterschapkaarten aan het maken.
Deze kaart is voor een goede kennis die zeker 6 weken niets kan doen na een operatie.
Heel vervelend en dan kan je ook wel een opkikkertje gebruiken.
Dus een vrolijk meisje met rode klaprozen.
Ik heb ze gekleurd met mijn copics en hier en daar een glitter stift gebruikt. 
Verder achter het plaatje diverse papiertjes met ook hierin glitter verwerkt. Ziet er wel grappig uit. Nog een randje gestansd en wat bloemetjes met de tekst "beterschap". 
Ik hoop dat ze het een leuke kaart vind en waar ze vooral een beetje vrolijk van wordt.
Dan is mijn doel bereikt toch?
Wel bedankt voor jullie bezoekje weer en groetjes maar weer.







4 opmerkingen:

  1. Daar word ik zeker vrolijk van Marijke....en hopelijk de zieke ook....
    Prachtig kaartje en ook het lieve stempeltje heel mooi ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en een leif gebaar zo'n beterschapskaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig bloemenmeiske! Pracctig kaarthe hoor.

    BeantwoordenVerwijderen