zondag 17 mei 2015

Congrats!


Een verjaardagskaartje voor mijn broer deze keer.
Ik heb een beetje gewerkt met distressinkt en stansjes.
Ik ben begonnen met een blauw/grijze kaart en hierop een zwart/zilver stuk behangpapier. 
Achter de stans wat kleuren groen/geel en blauw gebruikt en in de lucht allemaal kleine sterretjes gestempeld met een stansje en deze aangetipt met een goudstift. De stans zelf is van donkergrijs papier en sommige raampjes heb ik ook nog aangetipt met de goudstift.
Een eenvoudige kaart maar voor mannen vind ik dit prima.
Verder weinig over te vertellen, mijn broer was al in april jarig dus al weer een tijdje geleden.
Hij vond hem mooi!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.





2 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    nou wat een gave kaart voor je broer de kleuren erg mooi dus helemaal geschikt als mannenkaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je broer! En deze stoere kaart is geweldig met de skyline!

    BeantwoordenVerwijderen