zondag 26 juli 2015

Toi,Toi,Toi!


Vandaag heb ik een heel andere kaart voor jullie.
Het is een plaatje van pinterest van kleuren met volwassenen.
Ik heb hem zitten kleuren in de vakantie op een regenachtige dag.
Ik vond het zo'n mooi plaatje en het was erg leuk om hier iets mee te doen.
Een herfstplaatje in juli? Moet niet gekker worden toch?
Natuurlijk weer gekleurd met mijn copics en om het plaatje heen heb ik ook licht gekleurd met streepjes. Het papier erachter heb ik bewerkt met een stempel van allemaal dots.
Verder eigenlijk niet veel erbij gedaan, wat glittersteentjes hier en daar en een klein strikje in het haar.
Het tekstplaatje heb ik verhoogd opgeplakt.
Ik weet nog niet voor welke gelegenheid deze kaart wordt maar ik vind het wel een beetje een kaart voor een man! Misschien hebben jullie een ideetje??
Ben benieuwd naar jullie reacties, in ieder geval bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.




1 opmerking: