donderdag 19 november 2015

52 weeks to Christmas!



Het is weer een kerstkaarten donderdag van 52 weeks to Christmas.
Ik heb ook weer een kaartje gemaakt met een mooi plaatje van Studiolight.
Ik moet wel vertellen dat ik zo'n leuk stansje heb gekocht voor net een euro van een rendier en die is zo onwijs leuk dat ik hem moest gebruiken.
Dus heb ik op het plaatje een rendier geplakt, dat kon wel vond ik!!
Hij loopt wel erg eenzaam door de sneeuw!!
Aan de binnenkant heb ik ze ook gedaan. Deze heb ik met inkt gesponst en 1 opgeplakt.
Aan het plaatje nog een ijsrandje geplakt en een papier eronder. Hier nog een lint opgedaan.
Een stans tekst uit elkaar geknipt en wat woordjes hier en daar opgeplakt.
In de hoek nog een takje met belletjes en een strikje. Op de voorgrond nog een boom.
Ik vind hem weer leuk en jullie???
Ben benieuwd naar jullie reactie, ik lees het graag.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





10 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik vind het een hele mooie kerst kaart,
      en de rendiertjes zijn zeker leuk zeg ☺
      Gezellige en fijne (knutsel) dagen
      Liefs van Erica
      {Heidebloempjuh}
      {DT De Egel-kerst}

      Verwijderen
  2. Mooi winters tafereeltje Marijke.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk rendier Marijke,
    grappig om hem op je plaatje te zetten en ook de binnenkant is leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marijke. Mooi met die diverse teksten en dat rendiertje is héél leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kaartje Marijke ...wat een grappige rudolph erop ....alles past zo mooi bij elkaar....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk rendiertje is dat Marijke en je kaartje is helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer zo'n prachtige kerstkaart gemaakt.
    Het grappige rendier is een leuk detail.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi
    superleuke tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen