donderdag 19 mei 2016

Week 20 van 52 WTC.


Week 20 van 52 WTC.
Morgen ga ik echt op vakantie, we zijn druk aan de voorbereiding dus dit staat al een tijdje klaar in de programmering.
Deze week een makkelijk kaartje, eigenlijk een recycle kaartje. Die vond ik zo schattig!!
De voorkant komt van een oude kaart en hier wat sterretjes opgeplakt en een kerst tak met bloem.
Eronder een lichtblauw, glitter- en een rood papier gedaan voor wat opvulling.
Het was namelijk geen vierkante kaart. een snelle kaart dus, maar wel weer leuk toch?
We gaan morgen dus met vakantie en gaan een rond toer maken met de caravan door Frankrijk en blijven deze keer aan de oostkant. Hopelijk zit het weer een beetje mee!!
Vorig jaar hebben we de westkant gedaan en nu dan de oostkant.
Te beginnen in de Vogezen. Ik doe af en toe verslag op FB.
Ik wens jullie allemaal veel succes met de kerstkaart en bedankt voor jullie bezoekje,
Groetjes Marijke.






4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Marijke ! GENIET van je vakantie !!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart heb je gemaakt Marijke,
    wens je een hele fijne vakantie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstkaartje Marijke,een hele fijne vakantie gewenst.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit kerstkaartje Marijke....leuk gerecycled....niks mis mee
    En ik wens je een hele fijne vakantie toe...veel plezier en geniet er maar lekker van...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen