zondag 11 september 2016

Vlinderkaart



Vandaag een vlinderkaart.
Ik heb onlangs zo'n mooi papierblok gescoord bij de Action met zulke mooie kleuren dat ik daar iets mee wilde doen.
Ik had dit plaatje en daar paste deze kleur blauw/groen zo mooi bij dat de kaart al snel werd gemaakt.
Ben begonnen met een groene aqua cardstock en daar diverse papiertjes op gedaan.
Onder het plaatje een iets lichter kleur groen en op het plaatje een paar glittersteentjes geplakt en wat glitter hier en daar op de bloem gedaan voor meer effect.
Een mooie vlinder nog uitgestansd en een lint met strik eronderdoor gedaan.
Hier nog een extra lintje aangedaan met het labeltje.
Ik vind het een mooi geheel, zeker de kleur ben ik heel blij mee!
Deze kaart is voor een oudere vriendin en ik weet zeker dat zij hem ook mooi gaat vinden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje er groetjes,
Marijke.








6 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren Marijke, heel mooi kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!!
    Deze kleuren gaan heel goed samen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig plaatje en past super bij het papier, de vlinder maakt het helemaal AF
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke!
    jeetje wat heb je een super mooi kaartje gemaakt!!! Deze kleurencombinatie vind ik ook zo mooi. Dat blauw springt er echt uit, mooi gedaan.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart is het geworden Marijke. Heel mooi deze kleuren samen en de manier waarop je alles gecombineerd hebt. Nogmaals...prachtig :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijf het een hele mooie kaart vinden Marijke, zeker de kleur en de kleurcombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen