zondag 21 mei 2017

Speciaal voor jou!



Vandaag heb ik een romantisch kaartje in het lila.
Ik had een mooi stansje uit China gekregen voor een hoek, maar die bleef in het karton zitten dus heb ik op allebei de hoeken zo,n hoekje gezet.
Bewerkt met de krijtjes in het lila en verder diverse papiertjes met een plaatje van Syta erop.
Ik heb er nog een bloemetje en een strikje aangemaakt en op het plaatje hier en daar een klein glittersteentje geplakt.Nog een tekst en ook hier een paar glittersteentjes op gedaan.
Het is een beetje een "zoet" kaartje en ik heb er nog geen bestemming voor. Komt vanzelf.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Laat het gerust weten, vind ik allen maar leuk om te lezen.
Alvast bedankt voor je bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.








6 opmerkingen:

  1. Mooi Marijke zal vast een mooie bestemming krijgen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit mooie kaartje zal vast wel een bestemming krijgen.
    Het is ook niet verkeerd, om een paar kaartjes op voorraad te hebben liggen.
    Het is een prachtige stans, jammer dat ie niet helemaal lekker meewerkte.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je dacht dat het een -los-hoekje zou zijn?ik vind het zo ook heel mooi, lief kaartje heb je gemaakt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kaart geworden Marijke!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een mooie hoekstans zo. Een mooi geheel.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen