zondag 20 augustus 2017

Voor als het even tegen zit!!




Een mooie paarse kaart voor als het even tegen zit. 
Dit is weer zo"n mooi plaatje van Mo Manning die ik gekleurd heb met de copics en gestempeld met een achtergrond stempel van Crealies.
De haren van het meisje zijn een beetje ongelijk afgeknipt. 
Moet ik ineens denken aan mijn zoon die was bij de oppas en daar hadden ze ook zo'n meisje.
Zij wilde graag eens kappertje spelen. Mijn zoon was toen vijf en vond het prima. Nou het resultaat was net zo als het plaatje. Vreselijk natuurlijk!! Gelijk naar de echte kapper en daar was niet veel eer meer te behalen. Alles eraf maar!!
Dat vind ik dan zo leuk aan dit soort plaatjes je kunt je er zo goed in herkennen!!
Ik heb diverse papiertjes gebruikt in paars tinten en een fluwelen lint. 
Mooie bloemen van Crealies en de hartjes eronderuit ook van Crealies. Wat glittersteentjes hier en daar en in de hoek ook nog drie.
Een zelf gemaakte tekst verhoogd opgeplakt en de kaart is klaar.
Ik vind het een schatje! Ik heb tegenwoordig zoveel mensen die iets mankeren of niet zo lekker in hun vel zitten, dus deze kaart komt wel goed terecht.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik bedank jullie alvast voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.








9 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal erbij !!!
    Hele grappige kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, dat ziet er inderdaad een beetje scheef uit,hihi. Leuk dat dit afdrukje die herinnering weer terugbracht. Je afdrukje is mooi ingekleurd en zoals je de kaart opgebouwd hebt met die mooie bloemen is het echt een lieve opkikker geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart in mooie kleuren. Het verhaal van je zoon is zo herkenbaar. Alleen heeft mijn dochter het bij haar zelf gedaan.. Ik een weekendje naar Londen, kom ik thuis zegt manlief...Niet schrikken hoor! Jeetje, we mochten nog blij zijn dat ze de schaar niet in de ogen kreeg. En niets meer aan te doen natuurlijk ;-) Leuk dat zulke afbeeldingen herinneringen oproepen.

    xxx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar Marijke,
    Ik moest mijn nieuwe schaar ook eens uit proberen bij mijn nichtje, mijn tante was er niet blij mee haha..
    Hele mooie kaart met een gave digi.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aj, hier moet een vakman aan te pas komen, om het te fiksen.
    Ik ben kapster, en ik ging mijn oma altijd de haren doen. Mijn nichtje heeft toen gezien dat ik de punt van mijn puntkam gebruikte om de puntjes netjes over de roller te laten lopen. Thuis heeft ze het toen ook bij haar eigen haren geprobeerd, alleen zat er toen geen roller is. Ze had een pluk met haar helemaal om de puntkam gewikkeld, tot op de hoofdhuid. Renate werd gebeld, om te komen helpen. Met een fles anti-klit zijn we een heel eind gekomen, en hebben we de schade kunnen beperken.
    Maar nu even terug naar je kaartje. Het is el echt een leukerd. Ik weet zeker dat de gene die deze mag ontvangen, een beetje beter aan een nieuwe dag zal beginnen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen