donderdag 19 oktober 2017

Week 42 van 52 WTC



Week 42 van de kerstkaartjes.
We zijn weer terug van een lange zeg maar heel lange vakantie!!
Het was heerlijk ik kan niet anders zeggen, maar nu ben ik ook wel weer blij thuis te zijn in mijn eigen huis en lekker mijn hobby dingetjes.
Deze week heb ik nog een vintage kaart voor jullie met een gekleurd plaatje. Het plaatje is van Pinterest en gekleurd met de copics.
Ik vond het wel passen bij het lieve plaatje erachter. Het is een beetje bruine kaart geworden. Komt vooral door het plaatje. Het papier erachter heeft een mooie glans en daar achter weer een bruin papier en de cardstock.
Een bruin geruit lint en een bloem in de dezelfde kleuren. Nog een pakje in de hoek met een tekst erop. Weer een kaartje af.
Het schiet al op ik zit al aan de 50 kaartjes en jullie??
Ik ga nog even door maar hoef er niet zo heel veel meer, maar vind het wel prettig iedere week zo'n kerstkaartje.
Ik kom weer gezellig bij jullie buurten hoor, als je zo lang bent weggeweest is het wel weer leuk om te kijken hoe het met iedereen gaat.
Ik wens jullie veel succes en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke

Even nog wat anders: 52 Weeks to Christmas is op zoek naar nieuwe DT-leden.
Misschien vind je het leuk om mee te doen in ons team.
Lees onderstaand bericht of kijk even op de site van 52 WTC.
Als je toch iedere week een kaartje maakt is het misschien wel leuk om mee te doen!

Nieuwe DT leden gezocht.










9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terg bent Marijke. Heerlijk kaartje, leuke combinatie van plaatje en digi! Mooie poinsettia in die verschillende kleuren.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kerstkaart heb je gemaakt zeg !
    Mooi dat je vakantie zo fijn was je fotoos waren leuk.
    Fijne dag en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje.
    Mooi gecombineerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt.
    De combinatie van het plaatje met het stempelafdrukje zie je niet zo vaak, heel erg leuk
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke combinatie van de vintage kleurtjes met een lief afdrukje, mooi gemaakt.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit winterse vintage kerstkaartje Marijke..
    en wat fijn te horen dat jullie zo een mooie vakantie hebben gehad..maar ik kan goed geloven dat het ook in je hobbykamer weer goed toeven is...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel mooie kaart Marijke. Alles heel leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen