donderdag 13 december 2018

Week 50 bij 52 WTC


Week 50 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
We hebben de uitslag van de uitdaging van vorige maand gebruik een sneeuwman of sneeuw op je kaart.
De top 3:
1. Henriët
2. Hetty
3. Trudy
De random trok nr. 39 en dat is Eri.
Dames allemaal gefeliciteerd, het was een moeilijke keuze deze keer, zoveel mooie inzendingen!

Deze week heb ik een kaart met heel andere kleuren dan de kerstkleuren.
Het is namelijk bruin met grijs. 
Dat komt door het plaatje, dat vond ik zo lief en daar moest ik iets bij zoeken.


Ben begonnen met een grijs cardstock en daarop een bruin papier die door de embossing machine heb gehaald.
De cirkel van het plaatje op een grote cirkel gedaan en een rand erom heen gedaan.
 Deze rand glanst iets.



Het plaatje met de sneeuwvlokjes


 Een mooie tekst.


De sneeuwster met een bruine brad.


En nog een labeltje met tekst.

Ik vind het een mooie kaart geworden met deze kleuren.
De kaart is al verzonden en ik hoop dat de ontvanger hem mooi vind!
Eerst dacht ik dat het somber zou worden maar het zilver haalt het wel weer op.
Wat vinden jullie ervan? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




22 opmerkingen:

  1. Fabulous card.This is so different then other card.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Marijke. Heel mooi in deze kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag je reactie op mijn blog en dacht, ik ga even bij je langs.
    Ben volger geworden hoor, wat een inspiratie zie ik hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart !!
    Heel erg mooi in deze kleuren, is weer eens iets anders.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart en een lief grappig plaatje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi in deze kleuren Marijke. Rustig en toch feestelijk. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een chique kaart geworden in deze kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren heb je gebruikt Marijke, het plaatje is schattig en er zit een heel mooi lijstje om heen, supermooie kerstkaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kerstkaart ,mooie kleurtjes en het plaatje ben ik helemaal weg van wwooww , wéér eentje om te posten :-)
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi, winters tafereeltje ! geslaagd kaartje
    fijn dat je weer van de partij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kerstkaartje Marijke!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sfeervolle kleuren Marijke,een prachtig kaartje!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeeel mooi je kerstkaartje Marijke...wat een geweldig leuke details er allemaal op.
    en ook heel erg bedankt voor je schitterende kerstkaart ...zo sprankelend in die gouden kleurtjes...helemaal mijn ding ...lekker bling bling...heel lief van je

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Marijke, leuk met deze achtergrond erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kaart en grappig dat je dezelfde folder hebt gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een prachtige kaart, mooie kleuren, en passend versierd, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze niet traditionele kleuren doen het prima op kerstkaart, mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kleuren passen perfect bij het plaatje ! Mooie kaart geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen