dinsdag 15 januari 2019

HAPPY BIRTHDAY.


Ik laat jullie vandaag een verjaardagskaartje zien. Het is een ticketkaart en lekker vrolijk groen.
Daar had ik even zin in ( in een vrolijk kleurtjes dan).


Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop diverse groene papiertjes en een randje daartussen.
Het plaatje is gekleurd met de copics en heb ik helemaal uitgeknipt. Achter het plaatje een rijtje boompjes en onder het plaatje een aantal bergjes.


Het plaatje is van Teddy Bo.


Op de zijkant een stans van de tekst en wat vlindertjes.


Aan de voorkant van de flap nog een tekst en een vlinder dubbel geplakt.
Een vrolijk kaartje voor een jarige toch? 
Ik bedank jullie voor de reacties op de kerstkaartjes. Super leuk. 
Mijn volgende kaartje zal weer met 52 WTC zijn.

Deze kaart doet nog mee met: Creatieve momenten Alles mag!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke, groene kaart met een leuke digi, heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een hele vrolijke fleurige kaart Marijke. Zo wordt je wel blij ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vrolijke verjaardagskaart.
    Ik voel er al helemaal de lente bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op deze sombere dagen zijn dit soort kaarten een verademing.
    Wat een vrolijke boel, het plaatje op de kaart past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke verjaardagskaart in frisse kleurtjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a fab design!! love the colours too,

    Thanks for sharing over at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen