zaterdag 23 maart 2019

Happy Birthday with cake!


Ik heb vandaag een verjaardagkaartje voor jullie! Ik was al een tijdje bezig met deze kaart maar had eigenlijk geen idee wat er mee te doen!
Dus maar nog eens door mijn knipvellen gebladerd en zag ik deze taart.
En toen bedacht ik me ik heb daar een leuke tekst bij, ooit eens gekregen van Ingrid met een challenge van SU.
Nou dan is de kaart zo gemaakt hé?


Ik ben begonnen met diverse papiertjes  op elkaar te plakken. 
De tekst gestempeld op apart papier en de taart uitgestanst.


Ik heb een tijdje terug zulke leuke stansjes via Ali gekregen van allemaal kopjes en deze kan je allemaal in elkaar zetten of apart gebruiken zo leuk!



Op de flappen dus de kopjes en  theepotje.


Ook aan de voorkant diverse kopjes en de tekst.


En in het midden de taart en de tekst van SU.
Het rode papier in het midden heeft nog een glans streepje wat mooi uitkomt.
Ik vind hem leuk en laat hem mee doen met de volgende challenges:

Stamplorations met coffee and tea

Bedankt voor jullie bezoekje en een fijn weekeinde voor jullie,
groetjes Marijke.




18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Ik heb die kopjes enzo ook wel eens bij Ali voorbij zien komen. Een hele leuke toevoeging!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke feestelijke kaart Marijke. Heel mooi en toepasselijk gedecoreerd zowel de voorkant als de binnenkant.
    Leuk die kopjes erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Marijke, ik vind de tekst en het plaatje heel leuk bij elkaar,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben heel mooi papier bij Ali, het zijn meestal blokjes van 24 velletjes en niet echt goedkoop. Er zijn ook blokjes van 20x 20 cm, ook erg mooi

      Verwijderen
  4. helemaal leuk is dit geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige kaart Marijke!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart Marijke! Dat heb je prachtig gemaakt! Zoveel te zien en zulke enige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke feestelijke kaart, Marijke.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke feestelijje kaart is dit geworden Marijke.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie big birthday kaart Marijke heel leuk met het koffie en thee thema, echt prachtige versiersels en frisse kleuren!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke kaart!!
    Helemaal goed voor een jarige.
    Mooi dp gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, heel mooi model en zo leuk met die taart en kopjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, mooi model en zoveel op te zien! Die kopjes zijn inderdaad erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart is het geworden Marijke. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met de taart, de tekst en de leuke kopjes. Mooie kerstkaart met het nostalgische plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous party going on here!! Love all the elements to look at in your card:) Thanks for playing at the THEME and SKETCH challenge at STAMPlorations!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a pretty card with both cake and coffee! Beautiful colors! Thanks for joining us at STAMPlorations theme and sketch challeng.

    BeantwoordenVerwijderen