donderdag 18 april 2019

Week 16 bij 52 WTC


Week 16 van de kerstkaartjes van 52 WTC.
Deze week heb ik een klassieke kaart voor jullie.
.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een groen DP. Dit papier heb ik eens in een kasteel in Frankrijk gekocht en was handgemaakt. Er staat een gouden tekst op.
Daarop een lichtgroen papier uitgestansd en het plaatje.
Onder het plaatje een gouden lint en een gouden strik erboven.


Zo'n ouderwetse kerstman, ik ben er gek op!


Ik heb een nieuwe poinsettia gekocht bij Ali en daar zitten nog extra takjes bij om ernaast te steken en een opengewerkte bloem. 
Heel mooi allemaal bij elkaar! Maar ik heb nu alleen de bloem en de takjes gebruikt.
Verder nog twee maal een gouden kerstwens in iedere hoek een!
Een echte klassieker toch? 


Voor nu wens ik jullie een fijne donderdag en succes met je kerstkaartje. Ik kom zeker even bij jullie kijken hoor!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart !
    Heel mooi plaatje en wat een mooi papier.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een mooie klassieker!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze klassieke kaart, en in heel mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie klassieke kaart heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schitterende kerstkaart Marijke, met heel mooi papier.
    heerlijk he die nostalgische plaatjes...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een super-prachtige klassieke kerstkaart Marijke ! Dat papier is supermooi ! En de "oude" kerstman is geweldig ! Fijne Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marijke, wat jammer dat je zo'n probleem hebt, om op mijn kerstkaart binnen te geraken. Ik weet niet wat het probleem is, want ik heb al weer 17 reacties, blijkbaar zonder probleem. Vroeger kon ik bij sommige hobby-vriendinnen ook geen reactie ingeven, maar sedert ik Google Chrome gebruik, is alles OKE. Kan het dat misschien zijn ? Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, nostalgische kerstkaart met deze leuke kerstman, ik vind de kleuren ook heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, prachtige afbeelding en mooie bijpassende kleuren papier, Marijke.
    En heerlijk die grote hoeveelheid verjaardagspost. Gezellig hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Marijke! Super, die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen