zaterdag 17 augustus 2019

Wishing you sunshiney days!


Nog maar een zomers kaartje. Ik heb er een paar gemaakt tijdens mijn vakantie.
Ben je er goed voor in de stemming denk ik,haha!


Het is ook al een ouder plaatje, maar ik heb er nog heel veel, dus ieder jaar worden ze weer tevoorschijn gehaald en er wat van gebruikt.
De leuke zeehond met zijn zielige oogjes!


Ik ben begonnen met een grijze cardstock en daarop diverse DP. 
Achter het plaatje nog een ster van glitterzilver papier.


Nog een paar duinen ervoor gemaakt met de leuke zandlopertjes en een bosje helmgras!
Ook deze vogeltjes heb ik samen met de serie van de zeemeeuwen gekocht, ze zijn van Marianne.
Ik vind ze leuk en zeker te gebruiken bij strandkaarten!
Weer een kaartje voor een jarige! Je kan er nooit genoeg hebben!
Wel, ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.




10 opmerkingen:

  1. Waar een lief plaatje, die moet je goed bewaren hoor, daar kun je, zeker in de zomer als de stemming zomers is, leuke kaarten mee maken.
    Ik vind deze erg mooi!
    Dat glitter randje achter de zeehond, geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lsuk dat je elk weer de plaatjes tevoorschijn haalt. Je kaartje is dan ook erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke zonnige verjaardagskaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zomers kaartje, hier regent het heel hard nu, leuke achtergrond en mooie stansjes gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk zomers kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een vrolijk kaartje met dit lieve zeehondje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,
    Wat een LEUK kaartje is dit met die nieuwsgierige zeehond.
    Ook de vakantiefoto's op Facebook zagen er MOOI uit. Of ik ze allemaal gezien heb weet ik niet.....sommige streken kwamen me bekend voor.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje! Lief plaatje van de zeehond...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Marijke, zo mooi om te zien zijn zeehonden toch hè. Leuk hoe je de kaart afgewerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Marijke! Erg mooi rondom het prachtige plaatje van de zeehond heen gewerkt, super gaaf! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen