donderdag 31 oktober 2019

Week 44 bij 52 WTC met een uitdaging






Week 44 bij 52 WTC met de kerstkaartjes!
Alweer de laatste week van oktober en dus een uitdaging erbij! 
Deze keer koos Martina voor een hert of een eland op je kaart!
Dat vind ik een mooie uitdaging want daar kan je alle kanten mee op!
Ik heb gekozen voor herten op mijn kaart!



Het is nog een sketch van Sweet Sketch maar die is al lang afgelopen.
Ik kom er vaak niet toe om een kaart te maken met een sketch want ik werk heel veel vooruit en dan moet ik alles verzetten en dan laat ik het maar!
Ik ben begonnen met een licht groen cardstock en daar een groen gestippeld papier op wat ik bewerkt heb  met inkt aan de zijkanten. Daarop nog wat papiertjes en het plaatje.

Het is een oudje van SL.


Onderaan diverse takjes van stansjes van Ali en een tekst met glittersteentjes!


Bovenaan nog een tekst  en aan de andere kant nog een takje.


Een beetje klassieke kaart vind ik het wel geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze uitdaging vinden. Ik ga het lezen als ik bij jullie langs kom!
Voor nu een fijne donderdag en groetjes,
Marijke.


PS. denken jullie nog even aan de DT call! Jullie kunnen je aanmelden met een kaartje tot 17 november! Kan net zo goed je kerstkaartje zijn van deze week hoor!




24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, prachtig plaatje!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig plaatje! En een mooi geheel groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, een mooi tafereel met veel details!
    Leuke afbeelding heb je gebruikt. Mooi al dat groen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marijke ! Ik herken het hoor, ik werk ook vaak ver vooruit en dan lukt het niet zo goed om challenges mee te doen.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie kaart Marijke, toffe afbeelding en ik vind het leuk hoe je je tekststempels op je kaart verwerkt hebt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met dat mooie plaatje, mooie details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig prachtig prachtig, kan niet anders zeggen, alles klopt zo mooi!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Marijke ,goed gecombineerd met alles !!
    Een warme groet van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en het plaatje, herten in de sneeuw moet er nog niet aan denken maar staat heel goed op je kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Marijke, met een heel mooi winters plaatje met de hertjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marijke! Mooi met de takjes erbij, het plaatje met de hertjes is zo mooi. Wij hebben eens herten in de sneeuw gezien, bijzonder om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, een prachtige kaart, heel mooi papier, versieringen en schattige hertjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem heel mooi Marijke! Dat plaatje is enig. Hoe ze in de camera kijken, zo onschuldig! En een beetje klassiek, misschien wel ja, maar wat is daar mis mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Marijke, alles past bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige kaart maakte je met de sketch. Ik vind het een plaatje Marijke. En wat ziet je bloglayout er mooi uit zie ik nu, gezellig :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer super mooi !!!
    Plaatje van de twee herten past er top bij !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart met mooie details Marijke!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Marijke. Leuke versiering erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtig plaatje, je hebt een mooie kerstkaart gemaakt, leuk model ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een super leuke uitdaging.
    Kerst kaartjes met "Rudolph" erop vind ik altijd iets cute's hebben.
    Niet alleen Rudolph hoor, hertjes vind ik ook zo lief.
    Zoals op jou kaart, een plaatje met 2 van die lieve dieren.... die kleine kraal oogjes, aaaah.
    Ik ga zeker mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marijke, nog even een reactie van mij. Ik heb me al aangemeld als DT, met mijn kerstkaartjescollage, dit was een extra "campagne"momentje. :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Marijke, evenals je vorige kaarten: ik ga je volgen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen