donderdag 2 april 2020

Week 14 bij 52 WTC met reminder


Week 14 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
We hebben deze week nog de uitdaging van Colien met een sketch! Deze keer heb ik een zilveren kaartje gemaakt met paars.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een paars en een gekleurd papier.
Deze keer heb ik een mooi plaatje van Syta gekozen met allemaal paarse ballen.


De sterren zijn in het zilver en eentje in het paars.


Nog een mooi zilveren lintje met een paars strikje en de tekst.
Een eenvoudig kaartje geworden vind ik maar met deze kleuren wel weer leuk.
Verder kan ik er weinig over vertellen, dus ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee doen ?
Bedankt voor jullie bezoekje en ik kom vanmiddag even bij jullie langs.
Groetjes Marijke.



28 opmerkingen:

  1. Prachtig Marijke mooi dat paarse papieren en plaatje, leuk met je zilveren tinsel.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze kerstkaart Marijke..leuk gecombineerd dat paars met zilver...

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart is het geworden Marijke! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, een prachtige kaart, heel mooie boom, papier en lint ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Origineel bedacht om eens paars te nemen voor een kerstkaart, mooi kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart in mooie kleuren. Het zilveren lintje vind ik ook een leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje in die paarse kleurtjes mooie details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart dit plaatje en zilveren lintje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Marijke....het papier ken ik....al een oudje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kerstkaart Marijke .
    Dat desigin papier heb ik volgens mij ook nog liggen.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Marijke, al dat paars en zilver. Mooie afbeelding van een kerstboom!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Mooi Mooie boom
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Marijke.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kerstkaart in mooie kleuren Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaas mijn blog doet het nog steeds niet en ik weet niet hoe dat op te lossen is.
    Maar jouw kaart is weer heel leuk.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren voor een kerstkaart, leuk plaatje, heel mooi gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bijzonder mooie kleurencombinatie heb je gebruikt Marijke,een sfeervol kerstkaartje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het plaatje, je achtergrondpapier, je kerstbollen,... alles past heel mooi. Ik mekaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke kerstkaart in mooie kleuren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart met die chique kerstboom!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart en heel leuk met de kerstslinger aan de bovenkant!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart, Marijke. Dat papier heb ik ook nog liggen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje Marijke!Mooie kerstboom!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje in deze kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk kaartje volgens de sketch, toffe kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie combinatie van kleuren. Niet standaard-kerstig, maar wel supermooi. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het dp past heel mooi bij de versiering in de boom.
    Knap bij elkaar gevonden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen