zaterdag 2 mei 2020

een mannenkaartje


Deze keer heb ik me eens bezig gehouden met "Art".
Ik heb zoveel boekjes gekregen met dit soort afbeeldingen dus daar moet je dan wel iets mee doen dan hé! Maar ik vind dit een moeilijk iets.
Ik heb deze keer een stans van SL gebruikt en deze is niet zo groot.



Dus ik heb beide kanten maar bekleed met papier en stans en tekst. 

De stans van de radartjes was van wit cardstock maar heb ik bewerkt met koperpoeder en een soort roestpoeder. Heel leuk om te doen. ik heb aan allebei de kanten een stukje gedaan.
De kaart zelf heb ik ook bewerkt met het koper, dat is te zien aan de randen en de gaatjes.


Hier nog een close up.
Wat vinden jullie hiervan? 
Ik vind het een beetje raar maar wel leuk! 
Weet ook nog niet naar wie ik dit ga sturen, wordt zeker een man! haha! dat wel!
Ik bedank jullie voor je berichtje en bezoekje en wens jullie een fijne dag,
groetjes Marijke.




12 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart, Marijke.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaart! Leuke stoere accenten heb je verwerkt, echt gaaf is het roesteffect hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Toffe kaart heb je gemaakt. Leuk dat je onze nieuwe challengeblog ook leuk vind.
    stuur effe een bericht via messenger of mail naar claudia.rogier@outlook.com

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit mannenkaartje Marijke... lekker stoer met leuke details erop ...maar begrijpelijk dat je dit niet zo gemakkelijk vond...Ik zou er ook moeite mee hebben...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie mannenkaart, leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn ze, en natuurlijk het is ongewoon maar dat went met het doen. Zelf ben ik er ook nog niet zo in thuis.
    Vind ze top die van jou.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Marijke dat je uit je comfortzone bent gegaan. Vaak is iets nieuws even wennen maar al doende leer je steeds bij. Ik vind deze al gaaf hoor, lekker stoer en een beetje steampunkachtig door de afbeelding. Die gears zien er ook gaaf uit. Zeker vaker doen, dit smaakt naar meer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie bloemen heb je bovenaan staan. Ik zie nu dat ik al even niet op je blog ben geweest, komt toch wel omdat ik er zelf niets meer mee kan.
    Ik ga nu kijken op er iets is veranderd op mijn blog.
    groetjes Ida.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap werk Marijke, ik doe het je niet na. Ik weet zeker dat je daar iemand heel erg blij mee gaat maken. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het altijd heel kunstig, dat ART, maar ik heb geen idee hoe zoiets tot stand komt.
    Volgens mij heeft het ik met de juiste stempels te maken.
    Ik vind jou kaart héél erg mooi. Knap hoor, zo voor de eerste keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart voor een artistieke man dan he ;)
    Ik ken er genoeg van datingsites haha , getrouwde ok nog
    Fijne zondag groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om eens uit je comfortzone te gaan.
    Deze mannenkaart heb je wel heel leuk gemaakt.
    Knap hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen