vrijdag 7 augustus 2020

Zomerzoentjes




Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met heerlijk zomerfruit! 
Bij K&K is de uitdaging fris en fruitig en dat leek me een hele uitdaging want ik heb eigenlijk helemaal niets van fruit.
Verder heb ik de sketch van Cheerfull Sketches gebruikt.


Ik ben begonnen met een gele cardstock en daarop een geel dp van de Action.
daarop diverse reepjes van tropisch fruit ook uit een boekje van de Action.



Het plaatje van de aardbeien is van een vel van Syta, maar die zat op een vel met rode dingen die ik eigenlijk voor de kerstkaarten had gekocht!

De stempel is van een setje ook van de action voor allemaal zomerse dingen en vooral ijsjes.
Maar de tekst slaat wel leuk op de aardbeien toch?

De tekst is een stikker die ik rood heb gemaakt!
Al met al een zomers kaartje toch?
Ik vond de tekst goed, want ik weet nog niet waar voor ik deze kaart ga gebruiken, dus veel liefs kan altijd!

Wat is het warm hé?  Ik kan niet in de tuin zitten want daar is het te heet, ik kan ook niet op zolder in mijn hobbykamer zitten want daar is het helemaal niet uit te houden.
Alleen binnen gaat het nog een beetje. Maar ik kan slecht stil zitten, ben een boek aan het lezen, is heel spannend maar val dan gewoon in slaap! Erg hé? Ik kan niet zo goed tegen deze warmte, mag van mij wel wat minder! Maar ja, dat denken er heel veel denk ik! Ik ben bezig op het nieuwe blogger en ik moet zeggen ik vind het nog steeds niks! Met de teksten gaat het niet, de foto's gaan niet, hij springt iedere keer uit het midden! Grrr....
 Ik vind het niet fijn werken, hebben jullie dat niet?
Ik erger me daar vreselijk aan als het niet snel werkt en doet wat ik wil!! Maar goed, snel weer stoppen.

Ik wens jullie veel plezier en veel succes als jullie op vakantie zijn of gaan! 
Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Knutsel en Kadootjes met Fris en fruitig
Cheerfull Sketches met een sketch    

8 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig, vrolijk en fruitig kaartje. Heel leuk gemaakt Marijke!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en kleurige kaart, heel mooi fruit-papier en die aardbeien, mmmmm...lekker !! Ja, zo'n heet weer, ik kan ook niet in de tuin of m'n kamer, daar is het stikheet. Heb vanmiddag wel een korte "siesta" gedaan, je bent gewoon "kapot" van die hitte ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie frisse fruitkaart heb je gemaakt met de lekkere aardbeien mmm..
    Ik heb Blogger nog steeds op de oude versie staan, tot 24 augustus kan dat nog, ik hoop dat het dan wat koeler is, ik val ook steeds met een boek in mijn handen in slaap,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart. Ik denk dat blogger wel beter gaat worden. In het begin me t d e nieuwe versie ging g he tf bij mij goed daarna geknoei. Nu gast het redelijk. Ik.krijg de foto,s ook niet in het midden . Blijft vervelend. Maa r he t z aal w wel beter worden. We zetten digi er. Veel sterkte met de warmte . Maar rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed opgelost met het plaatje van de aardbeitjes; het is een fruitige kaart geworden!

    Nou schaam je niet hoor, ik hou het ook niet lang vol om te lezen. Sowieso ben ik altijd een beetje extra moet met zulk heet weer. We moeten het maar rustig aan doen.

    Goed weekend! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk en fruitig kaartje, Marijke. Ja, Blogger heeft wat op zijn geweten. Soms werkt het wel, en dan ineens weer niet. Grrrr.
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Marijke, leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches gebruikt hebt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen