donderdag 17 september 2020

Week 38 bij 52 WTC.



Week 38 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Ik heb deze keer een huismuisje uit de kast gehaald! Ik blijf ze leuk vinden en af en toe even wat kleuren vind ik ook wel weer leuk!



Het is een bruine kaart geworden. Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een bruin en een design papier.
De cirkel achter de muis is van mat goud karton en heeft kruis steekjes, net als bij het plaatje.


Het plaatje ingekleurd met de copics.


Bovenin een gouden klok met strikje.


En nog een tekst uitgestanst.
Ik vind hem weer leuk geworden en heb weer een kaartje klaar!
Verder weinig over te vertellen.
Ik wens iedereen dus een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.



13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met leuke muisjes stempel Marijke !!
    Fijne donderdag en vakantiegroetjes v Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en het muisje is maar druk met inpakken.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met het muisje, je hebt hem leuk ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De House Mousjes blijven leuk, echt een keileuke kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Marijke met de muisjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart met dat mooie designpapier en mooi afgewerkt met het gouden klokje erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met het schattige muisje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een lief muisje😍
    Ik gebruik veel te weinig mijn stempels en mijn kleurtjes..... jammer.
    Misschien ga ik wel eens proberen om wat achter elkaar te kleuren en dan later een kaart te maken met de afdrukjes die dan al klaar liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met de afbeelding van house mouse.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doordat je papier in bruin tinten hebt gebruikt heeft het kaartje iets romantisch, iets liefs.
    Het stempeltje is zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future. SA GAMING

    BeantwoordenVerwijderen