donderdag 26 november 2020

Week 48 bij 52 WTC.


Week 48 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week de laatste donderdag van de maand en dus een uitdaging erbij. Deze keer mocht Ineke kiezen en zij laat twee voorbeelden zien die je kan liften. Een heel moeilijke opdracht vond ik!
Maar ik ben aan de slag gegaan eerst met het vogeltje.

De te liften kaartjes:



                                                  En dit is mijn liftkaartje geworden.



Eerst ben ik aan de gang gegaan met inkt en stempels en nog wat waterverf en ik moet zeggen vind het resultaat erg verrassend.
Onder het plaatje heb ik nog een glanskarton gedaan van zalm oranje.



De stempel gewoon een beetje gekliederd zeg maar!!
Nog een paar glittertjes erbij.


Onderaan nog een tekst die ik met witte embossingpoeder heb bewerkt.
Ik vind hem erg leuk geworden en ben trots op mezelf!!
Wat jullie? 
Doen jullie allemaal gezellig mee? Een moeilijke opdracht maar dat is dan net de uitdaging toch?
Ik kom zeker even langs vandaag, ben benieuwd wat jullie nog zoal gecreëerd hebben of dat jullie al klaar zijn met kerstkaartjes maken.
Heel veel succes allemaal en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.


22 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje zo mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt het vogeltje springt er echt uit hierdoor
    leuke challenge en ik zeker mee doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Marijke , héél leuk die achtergrond en de mooie vogel , fijne dag !!
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje is het geworden! Heel mooi je achtergrond en de kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Ik vond het ook moeilijk Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    De kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
    Hier mag je echt wel even trots op zijn hoor.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig en wat een lief vogeltje! Ik mag best trots zijn op jezelf. Ik doe het je niet na, ik kies ervoor om het andere kaartje te liften!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig lift voorbeeldkaartje heb je gemaakt voor deze nieuwe uitdaging Marijke...
    Zo mooi in deze zachte kleurtjes en ook een prachtige stempel erop.. Ik vind deze GEWELDIG!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap gedaan, dit liftkaartje, Marijke! Leuk dat je zo'n mooie vogelstempel hebt. Ik heb die niet en heb echt gezocht naar een grote stempel die ik kon gebruiken.
    Je achtergrondje is ook heel mooi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met dit vogeltje. Heel leuk gelift. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig Marijke, heel mooi die zachte kleurtjes. Leuk dat je jezelf wist te verrassen. Zéker vaker doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi mixed media kaart. Leuk hoe je de achtergrond hebt bewerkt. Je witte tekst is ook heel mooi geworden. Vind ik altijd een moeilijke om tekst netjes te embossen met poeder ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een superleuke lift gemaakt, mooie kleuren heb je gebruikt. Ik verstuur die grotere kaarten in een A5 bubbeltjes envelop
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh ik ben ook trots op jou Marijke, wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Mooie kleurencombinatie, leuke stempel en de sequins maken de kaart helemaal af.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je heel goed gelukt Marijke je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt....en het is nog leuk ook he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kliederkaart Marijke, heel mooi gemaakt. Helemaal in de lift door ook een vogelstempel te gebruiken, ik ging voor een ander dier...
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!!
    Juist leuk om jezelf zo uit te dagen, toch?!!
    Het is jou in ieder geval heel goed afgegaan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart! Het lijkt wel hetzelfde vogeltje alleen is hij bij jou net uit bed gekomen en bij het origineel heeft hij zich klaar gemaakt voor een feestje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je jezelf zo hebt uitgedaagd om de inktkaart te nemen en met een mooi resultaat.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem super Marijke!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt mijn kaart prachtig gelift Marijke. Ik las dat je al klaar was met je kerstkaarten en verjaardagskaarten. Ik ben nog niet eens op de helft. Ik ga het niet redden dit jaar. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Lieve groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen