donderdag 10 december 2020

Week 50 van 52 WTC





Week 50 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Er is een uitslag van de winnaars van de uitdaging van afgelopen maand: 
1. Elize 2. Ellen en 3 Jackelien. 

Het was een moeilijke keuze ivm de twee voorbeelden en er zijn zulke prachtige kaartjes ingestuurd.
Dames proficiat allemaal. 
Elize krijgt ook nog een leuk prijsje.

En dan heb ik deze week voor jullie een gouden kaartje.
Ik vond nog een stempel van dit leuke beertje en had zin om hem met goud te behangen.
Hij is gekleurd met de copics en de slinger met een jelly glitterpen.


Ik ben begonnen met een crème cardstock van 15x15.
Daar een mooi donker papier op met gouden sterren. Dit is eigenlijk een jubileumpapier!
En daar drie verschillende kleinere papiertjes op, allemaal glitter en glanzend.



Het plaatje gekleurd. De beer is druk met de ballen in de boom te doen maar zit verstrikt in de slinger!
Achter het plaatje een glitterlintje van goud.


En in de boom allemaal gouden ballen en slingers.


Bovenaan nog een gouden tekst en een rand tussen de papiertjes. 
Deze is ook goud en heb ik nog een beetje aangetipt met goud inkt.
Weer een kaartje erbij. Ik heb de kaartjes al geadresseerd en verzonden.
Zijn jullie ook al zover?
Dus alles wat nu nog wordt getoond is al eerder gemaakt en op het blog vooruit gepland.
          Ik wens jullie allemaal veel succes met de kerstkaartjes en ik kom zeker even langs vandaag!

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje vind je kerstboom met gouden stippen top xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Marijke.
    De boom is mooi versierd met gouden stippen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een feestelijke kaart met al dat goud!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sparkles kerstkaart Marijke !!
    Fijne donderdag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi en lief kaartje in deze feestkleurtjes, geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi, lief kaartje met het leuke beertje en andere fijne accenten.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk en lief kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die beer heeft het inderdaad maar druk. Een mooie kerstkaart Marijke.
    Dank je wel voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen, zo lief die zachte kleurtjes. Hij staat te pronk op de kast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een keileuke kerstkaart, zo leuk met de met goud behangen beer, erg mooi.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, wat heb je de beer mooi ingekleurd. Ik heb de kerstpost ook al klaar en verzonden, nu kan ik weer gewoon rustig verder met kaarten maken ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel moi deze kerstkaart met dat schattige beertje erop Marijke, ook heel mooi ingekleurd
    En heel erg bedankt voor de schitterende kerstkaart die ik vandaag van je gekregen heb...staat zo leuk al die mooie kunstwerkjes...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje! Je blijft kijken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met leuke details, Marijke. Lief beertje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met het leuke Lili of the Valley beertje!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen