zondag 7 maart 2021

Hoera, jij bent jarig!

 



Ik ben maar weer eens aan het kleuren geslagen. Dat is heerlijk als je geen inspiratie hebt en even je gedachten wilt verzetten. Het plaatje is van pinterest geloof ik, het staat al lang in mijn pc en ik weet niet meer waar het vandaan komt.


Ik begonnen met een crème cardstock en daarop een roestbruin cardstock en diverse designpapiertjes.
Nog een streepjes papier en onder het plaatje een glitter bruin papier.



    

Het plaatje is gekleurd met de copics en ik het een paar fluor kleurtjes als accenten aangegeven.

Bovenaan nog een houten vliegtuigje die ik met roesbruin heb gekleurd en een tekst.
Het is een leuk kaartje geworden maar ik weet nog niet voor wie? Dat komt wel in de loop van het jaar!

We zijn in huis bezig met de keuken een renovatie te geven. Nieuwe tegels, nieuwe apparatuur en een nieuw bovenblad. Maar ja dan moet eerst het oude eraf en eruit! Dat geeft wel de nodige rommel.
Dus lekker bezig, mijn mannetje sloopt en ik ruim op. Een goede verdeling? Ach iemand moet het doen en ik kan niet klussen dus dan maar op een andere manier verdienstelijk maken toch?
Ik wens iedereen een fijne zondag en groetjes.
Marijke.

10 opmerkingen:

  1. Hoi wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Succes met de renovatie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje is dit mooi ingekleurd mooie combie met het papier. Succes met de renovatie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat schattige stempeltje is een oudje van Penny Black en je hebt alles mooi in aardetinten op elkaar afgestemd!
    Succes met de keuken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met het leuke afdrukje, je hebt alles weer perfect gecombineerd.
    Heel veel succes met de keuken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart !!!!
    Succes met slopen ....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en stoere kaart heb je gemaakt, de digi is ook leuk. Het is even een werk als je de keuken gaat renoveren, maar het is wel een leuk vooruitzicht dat straks alles er weer als nieuw uitziet, succes met het verbouwen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje mooi en stoer Marijke.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te gaan kleuren. Is vaak heel rustgevend en je hebt meteen weer iets voor kaartjes. En deze is kaart is wel erg leuk! Mooie kleuren zijn het.
    Succes met de keuken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief, dit plaatje.
    Kijk hoe lief dat hondje tegen zijn baasje aanleunt.
    Mooi, roestbruin, dat is een kleur waar ik heel erg van hou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Marijke, heerlijk om af en toe weleens te kleuren! Succes met de verbouwing van de keuken!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen