woensdag 21 april 2021

Life is a Breeze!

 


Ik heb een zomers kaartje voor jullie met de mooie tekst "life is a breeze". 
Ik vind hoe ouder je wordt hoe meer je daar over nadenkt, tenminste dat heb ik!
Het is een vrolijk kaartje met veel roze en zomerse dingetjes erop!

Het is een kaartje geworden 10x15, ook wel weer eens leuk! 
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop diverse papiertjes 
die onder de bovenste roze papier zitten.
Ik had een papier met mooie bloemen die heb ik uitgeknipt en er nog bovenaan geplakt.


Het plaatje met de roze drankjes



En voor het plaatje wat zomerse stansjes geplakt. Een glas met een cocktail en een schijfje,


En de zonnebril. Natuurlijk een roze bril!



Bovenaan nog een paar zelfgemaakte bloemen en een tekst.


Wat vinden jullie ervan? Heerlijk zomers toch? en dan te bedenken dat ik deze kaart heb gemaakt toen de sneeuw hoog voor de deur lag! weten jullie nog? Toen had ik al zin in de zomer! haha!
Bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.


6 opmerkingen:

  1. Erg leuk Marijke, lekker zomers inderdaad. Je zou ook kunnen zeggen, 'alles door een roze bril zien'😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi zomers kaartje met een leuk plaatje en het glas erbij, echt top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zomers kaart. Krijg er zo helemaal zin in.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke zomerse kaart ,het zonnetje is er af en toe wel bij maar de temperatuur zal de komende dagen niet zomers zijn.
    We verlangen er allemaal naar een beetje warmte ,en als we willen volgende week weer een terrasje pakken.
    groetjes marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles wat bij de zomer hoort is op deze leuke kaart terug te vinden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi en vrolijk kaartje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen