zaterdag 19 februari 2022

Hoera, je bent jarig! Gefelicitaart!




Vandaag een kaartje met lekkere cakejes erop! 
 Ik heb een paar uitdagingen gecombineerd.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een houtstructuurpapiertje. 
Dit voor de uitdaging bij Carlin's Kaartenparadijs.
Achter het plaatje nog een embossing met hartjes en deze heb ik even aangetipt met inkt.


En dan het plaatje, dit is een 3D plaatje maar ik heb maar een paar dingetjes 3D gemaakt.


En dan nog een paar tekstjes, ook de kleine cup cakes passen er leuk bij.
Het was eigenlijk een Valentijnskaartje maar was natuurlijk weer te laat dus nu maar als verjaardagskaartje.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

Carlin's kaartenparadijs met hout en embossing
4 Seasons Swap challengeblog met cake of taart

Wel dit is het weer voor vandaag. 
Gisteren heel veel wind en storm, hopelijk het weekeinde even wat rustiger.
Maar er komt nog een nummertje drie storm aan!
Ik wens jullie een fijn weekeinde. 
Bedankt voor je bezoekje en groetjes 
Marijke.






13 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk kaartje , die cakejes zijn echt heel schattig. succes met de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk in deze mooie kleuren !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah... wat een leuke kaart. Die cupcakes heb ik volgens mij ook nog ergens liggen. Heel grappig..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele vrolijke kaart met de cupcakes, mooi papier, leuk met het embossing erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig die cupcakes. Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ភ្នាល់បាល់អន់ឡាញ Online Football Betting

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marijke dit is een hele mooie een feestelijke verjaardagskaart. Alles komt mooi uit op het houtstructuur ondergrondje. Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
      Was ik nog vergeten te zeggen.
      Succes !

      Carla

      Verwijderen
  8. Wat een grappig plaatje heb je gebruikt Marijke! Ik word er vrolijk van! Leuke kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, feestelijk kaartje met grappige cupcakes!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke kaart net deze grappige cupcakes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor onze Piece of Cake Challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen