donderdag 3 november 2022

Week 44 bij 52 WTC met een reminder

 


Week 44 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week de reminder van de uitdaging van vorige week, 
daar wilde Martina kerstkoek en/of snoep zien op je kaart. 

Deze week een heel andere kaart met veel plaatjes.
Ik heb de stans met de vierkantjes te voorschijn gehaald. En ben begonnen met een rode cardstock. 
De vierkantjes ook in het rood en eronder nog en rood streepje.
Een paar plaatjes met kerstkoek en de kindertjes die koekjes gaan bakken.
Een mooi gestreept randje erom heen.


Aan de binnenkant ook nog een stempel met een mooie kerstboom en aan de andere kant ook mooi kerstpapier met rode ballen.


Weer een kaartje af en deze uitdaging was echt geen straf. 
Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond, dus ik zeg gezellig meedoen!
Veel succes allemaal en bedankt voor jullie bezoekje.
Ik kom zeker even langs vandaag.
Groetjes Marijke.






14 opmerkingen:

  1. Genoeg lekkers te zien op je mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vierkante layout en de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plaatjes heb je gebruikt, Marijke. Schattig, die kindjes die aan het bakken zijn. Ik krijg er gewoon trek van!
    Leuke kaart met al die vakjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus deze kaart, die ik op het blog van 52 al zag is van jou.
    Leuk!!
    Ik heb ook zo'n soort stans, daar kan je heel veel kanten mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart Marijke. Mooi met deze plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele leuke challenge, wat maakte je een gezellige kerstkaart met mooie plaatjes,
    Groetjes,
    Ansx
    p.s. Dexter is nu bij de dierenarts, wordt vandaag gecastreerd..spannend..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk met die plaatjes !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellige kerstkaart Marijke
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart Marijke en ik vind het zo leuk dat je dat gestreepte dessin-papier erbij gebruikt hebt dat doet mij meteen aan candy canes denken hihi. Ik krijg wel trek van al die lekkere kaarten, jij niet?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt leuke plaatjes verzameld voor je kaartje, heel mooi, en zoals Miranda zegt, tof met die candycanestreepjes.
    Slecht voor de lijn al dat lekkers...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie combinatie van leuke plaatjes met kerstlekkers erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een smakelijke kerstkaart maakte jij, heel leuk met de vakjes, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met het snoepgoed erop.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Diny,
    Wat een super leuke koekjes-bak-kaart! We hebben zelfs hetzelfde papier op onze kaart van deze week!
    Ik had mijn kaart idd niet bij de uitdaging gezet want ik had mijn kaart van vorige week al gelinkt. Heb het dan toch nog maar even gedaan. Weet niet of het mag, met 2 kaarten mee doen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen