vrijdag 3 februari 2023

Kaartje met roze, oranje en rood!



Vandaag een kaartje met een kip uit de serie die ik gewonnen had bij Carla.
Ik had deze net af toen de nieuwe uitdaging kwam bij Knutsel en Kadootjes, dus daar gaat deze kaart aan mee doen.
Ik ben begonnen met een lichtroze cardstock en daarop een heel lichtroze behangpapiertje.
Ik vind dit zo'n mooi papiertje dus kon ik niet laten liggen bij de Karwei!
Daarop een roze ruitje en dan het plaatje.
 

Het plaatje heb ik gekleurd met de copics en een oranje glans karton eronder gedaan.
Er zit een klein beetje rood in het plaatje!



Onderaan nog een paar rode hartjes van glans papier.

De tekst hoort ook bij de kippen. 
Het zijn er een stuk of vier geloof ik en allemaal zo leuk!
Er volgen nog wel meer kaartjes mee!



Verder nog een oranje stukje papier onder het plaatje met nog een stukje glans karton.
Ik vind hem leuk geworden en zal best wel snel worden verstuurd denk ik!

We kregen vanmiddag bericht dat we ons nieuw bankstel maandag gaan krijgen. 
Gelijk paniek want nu moeten we ons oude bankstel en poef nog kwijt.
Gelukkig heeft mijn zoon de redding, die komt ons helpen met een vrachtwagen en gaat het naar de kringloop brengen. Wat een schat he? 
Dus we zijn helemaal blij! Na lang wachten eindelijk onze nieuwe bank.
Wel dit is het weer, ik wens jullie allemaal een fijn weekeind en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging bij Knutsel en Kadootjes




12 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kaart met de kip , werkt op je lach spieren dus wel nieuwsgierig naar de andere.
    Leuk papier gebruikt en voor niks meenemen bij de karwei vandaan.
    Mooi met het glans papier.
    Succes met jullie nieuwe bankstel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje!
    Plezier van de nieuwe bank…en altijd fijn zo’n superhulp toch!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart !!!!
    Ga genieten van de nieuwe bank , leuk vooruitzicht.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige kaart met de leuke kip en bijpassende tekst.
    Geniet van je nieuwe bankstel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en grappige tekst op je kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Marijke! EN jij laat zien dat deze combinatie ook in zachte kleuren kan. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!
    Lief zeg, van je zoon om het bankstel op te komen halen. Scheelt een hoop stress..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig kaartje in deze mooie kleurencombi!
    veel plezier met jullie nieuwe bankstel.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is dit, haha, dat kippetje en dan de tekst erbij!
    Ik heb ook zo'n soort serie kippen, af en toe gebruik ik ze op een kaart, met en leuke tekst is het al gauw een grappige kaart.
    Succes met je bankstel, waar zouden wij zijn zonder onze kinderen hè?! Hier bracht Jesse afgelopen week uitkomst toen er iets niet wilde lukken met de computer. Even langs hem en 45 minuten laten later het verholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke kip en de leuke tekst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de kip, helemaal in stijl volgens onze challenge..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappige kaart met de kip en bijpassende tekst.
    Wat fijn dat jullie zoon het oude bankstel weg kon brengen. En nu kunnen jullie je verheugen op de komst van de nieuwe bank.😀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk in de pastelkleurtjes, toffe kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan onze roze/rood/oranje uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen