woensdag 31 juli 2024

Kleuren code bij Martina roze met legergroen!

 






Vandaag de laatste woensdag van de maand dus hebben we weer een kleuren code bij Martina!

We hadden de kleur oud roze en daar koos Nelleke legergroen bij.
Een heel mooie combinatie maar ik moest wel zoeken naar een plaatje.
Dat is een groen plaatje geworden maar daar vond ik een vrolijke kaart niet zo bij passen. Dus een condoleancekaart geworden!
Die moeten er ook af en toe gemaakt worden he?

Ik ben begonnen met een roze cardstock waar een glans op zit en daarop een roze bewerkt dp.
Verder allemaal groene stukje papier die ik nog op een roze en groen papier heb geplakt. 
Een beetje voor het effect.



Het plaatje een pluisbloem en daar ook een groen papier onder.
De tekst erbij die ik op een roze papier heb gedaan.


Hier nog een close up van het plaatje.
Verder weinig over te vertellen.
De sketch is van Cheerful Sketches gebruikt maar is te laat om nog mee te kunnen doen helaas!

Verder had ik nog een paar stansen gekocht met allemaal vakjes en deze ook nog eens uitgeprobeerd met deze kleuren.


De vakjes met groen en roze en deze drie keer uitgestansd.
Een stempel van een dahlia en de tekst. Verder nog een paar glittersteentjes voor het effect.


Aan de binnenkant ook nog een groen papier en een tekst. Een simpel kaartje 10x15.

Wel dit was het weer.
Ben benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft. Ik kom zeker langs vandaag.
Ik vind het vervelend om te zeggen maar ik kan nog steeds niet bij iedereen reageren. Zou het graag willen maar helaas Blogger houdt het tegen.

Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.




15 opmerkingen:

  1. Stijlvolle condoleance kaart in deze kleuren. Leuke verjaardagskaart met de mooie dahlia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heel stijlvol
    ook je kaart met je nieuwe vakjes mal ik leuk geworden weer zo heel anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes! En zo verschillend.
    Ik maakte er ook sterkte kaarten van.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde
    ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi !!!!!
    De tweede ook geel goed gelukt !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie condoleance kaart en een leuke verjaardagskaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt de kleuren mooi verwerkt op de twee kaartjes, geslaagd
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je twee zo verschillende kaarten hebt gemaakt. Kan ook prima voor een sterkte kaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel verschillende, maar hele mooie kaartjes! Ook de condoleance kaart kan heel goed in deze kleuren 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten Marijke. Heel verschillend maar mooi. Stijlvol het condoleance kaartje en de 2e met een prachtige bloem. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met het reageren heb ik soms ook moeite. Maar ik ga op de IPad, via Google Chrome naar mijn blog en ga dan incognito. En dan lukt het wel.

      Verwijderen
  10. Hey Marijke,
    Hier een inhaalrondje voor het KKT.
    Je maakte een mooie troostkaart in de kleuren van deze maand! Die kan je best steeds op voorraad hebben. En nog een andere frisse kaart als bonus. Goed bezig!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten heb je gemaakt voor het KKT, leuk je condoleance kaart met dit plaatje en ook je andere kaart is erg mooi geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten, die met de paardenbloem is echt prachtig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen