Vandaag een kaartje met allemaal vierkantjes.
In het kader van restjes opmaken heb ik allemaal vierkantjes gemaakt, is weer eens wat anders dan reepjes.
Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop de vierkantjes. Ik heb onder de dp een glanskarton vierkantje gedaan voor het effect.
Zo is de kaart aardig opgevuld.
Op de vierkantjes allemaal een plaatje gedaan.
Ervoor een meeuw verhoogd opgeplakt.
En natuurlijk aan de binnenkant ook wat gedaan.
Een achtergrondje van Maremi en daar een paar zomerplaatjes uit een ander boek van de action en de tekst ertussen.
Dit was het weer. Een zomers kaartje vind ik het geworden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik hoor het graag.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekeinde toe en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




Leuke plaatjes op je mooi ingedeelde kaart.
BeantwoordenVerwijderenLia xx
Een leuke zomerse kaart Marijke, grappig plaatje van de zeemeeuw.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Een leuke zomerse kaart Marijke! Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri