maandag 20 september 2010

Kerst met Marianne

Deze kaart heb ik gemaakt voor een challenge van "Marianne" designe. De challenge was om kleuren te gebruiken die niet vaak gebruikt worden en dat vind ik van deze kaart ook niet. Zeker voor een kerstkaart zijn de kleuren bruin en beige gebruik ik niet vaak. Ik heb de bontmuts en de bontkraag met glitterzand bewerkt en de kerstslinger in haar hand heb ik ingekleurd met glitterstiften. Dit zijn zulk mooie stiften die zo mooi glanzend effect hebben. Ik gebruikt ze vaak voor de kerstkaarten. Trouwens de tekst heb ik gerecycled van een oude ksrtkaart. Ik ben zelf wel tevreden met de kaart.
Groetjes Marijke.

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kerstkaart. Mooi effect geeft die glitter.
    Bedankt om mee te doen met mijn candy.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor kerstmis zeg.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Marianne Design

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen