maandag 23 mei 2011

Een grote bloem


Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van "Case Study". Daar was een voorbeeld van Sara Martina Parker en moest een kaart naar gemaakt worden. Wel dit is mijn kaart geworden. Een grote bloem met een strik en een stempel met een tekst. Hij is voor mijn zus die 65 jaar wordt.
Ik vind hem wel aardig gelukt en jullie?
Bedankt voor het kijken en hopelijk geven jullie een reactie, vind ik altijd leuk.
Groetjes Marijke.
Het voorbeeld



En dit is mijn kaart geworden

10 opmerkingen:

  1. hoy marijke
    wat een prachtige kaart zo met zo''n grote bloem,daar zal je zus zeker heel blij van worden!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en óf hij gelukt is, hij is echt heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn allebei prachtige geslaagde kaarten !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze prachtig, en zeker goed gelukt .gr majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Marijke! Niet aan twijfelen hoor, ze is supergoed gelukt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, geweldige bloem!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow, that is some seriously gorgeous flower! Lovely card!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty! Love all that yellow!! So glad you played along with us at CASE Study!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke en zonnige kaart Marijke!
    Superleuk met die grote bloem!

    Groetjes
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen