donderdag 14 juli 2011

Jongetje op de maan

Deze easelkaart heb ik gemaakt voor de challenge van "Hanglar & Stanglar" en ingekleurd met de copics. De opdracht was de kleuren blauw,creme en bruin te gebruiken, dus bij deze. Op de broek van het jongetje zit glitterlijm alsook op de maan. De malletjes met sterretjes heb ik van een buurvrouw waar ik mijn nestabilities een dagje mee geruild heb. Het sterretje en de tekst erachter zweven als het ware, ze zitten met een plasticje en gaan zweven als je de kaart open doet. Ik ga de hele middag allerlei dingetjes snijden met mijn cuttlebug met de nestabilities van de buurvrouw.
Jullie bedankt voor het kijken en tot ziens.
Groetjes Marijke.



11 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy marijke
    weer een prachtig kaartje en veel succes met de challenger
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,

    Mooie kaart en wat leuk dat je zo kan ruilen voor even.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marijke,
    wat een leuke kaart ! super ! mag ik je vragen waar je aan die stempels komt ? zou voor mij een goed advies zijn, want ik vind ze helaas nergens per stuk, alleen per set..;
    ik hoor het nog wel van je
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marijke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marijke, wat een lief kaartje! En nog bedankt voor je lieve complimentje op mijn blog!!
    Super zo'n buuf waar je lekker mee kan ruilen.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Marijke!
    I love that image and the doily.

    Thanks for joining us at "lovely hÄnglar only",

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. really sweet love that image thanks so much for joining us at lovely hAnglar this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is just wonderful :0)))

    Thanks for playing again with us at the lho challenge ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje Marijke! Heel schattig! Ook je olijfgroene kaart vind ik een mooi creatief staaltje!
    Liefs en een fijn weekend!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen