woensdag 23 november 2011

DT call bij Kenny K. girls

Deze kaart heb ik gemaakt voor en vriend van ons die jarig is, maar ook voor de Dt -call bij Kenny K.girls.
Voor deze Dtcall heb ik er eigenlijk twee gemaakt en zal jullie deze ook allebei laten zien. Deze kaart is de afdruk van een blonde Jayne Jett en heb ik ingekleurd met de copics. De achtergrond opgefrist met een randstempel en de hoekjes ook nog extra met goud embossing bewerkt.
Hopelijk kan hij volstaan voor de DTcall . Het lijkt me hartstikke gaaf om met deze digistamps te werken voor het K.K. blog.
Ik vind hem goed en jullie?? Kan hij meedingen vinden jullie??
Ik hoor het graag, bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.
Deze kaart doet mee aan de DTcall bij Kenny K. girls


5 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    een echt leuke en mooie pikante kaart daar zullen mannen blij van worden:-))
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje !
    Succes met de DT-call !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze wel leukerder dan die ander
    ik heb ook een candy...met een copicnavulling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij zit zekers oook al dagen in spanning te wachten om email
    ik ook

    BeantwoordenVerwijderen